Stora lillkusinen på besök


Gick från att uppdatera tre gånger under en vaken dag till att endast slänga in bildinlägg, ett per dag. Tänkte att jag skulle skriva lite också. Har hittat en möjlig ersättare åt mitt kära one tree hill men det är troligtvis ingenting som intresserar er. Sitter med en mjölkchoklad pannacotta i ena handen och matteboken i andra. Kommer troligtvis inte få någonting gjort idag så kikar bara egenom sidorna jag ska göra imorgon. Har glömt nästan hela kapitlet under lovet så uppdaterar det lite. Annars står The mentalist på tvtablån så det får underhålla min kväll. Samtidigt är den stora av mina småkusiner här - jämngammal med lillasyster - över natten så hon och lillasyster har gått skattjakt - gjorde ett bra byte, jag fixade skattjakten åt dom och lillasyster städade mitt rum, och tro det eller ej, men hon städade det faktiskt, så nu har jag ett städat rum, härligt! Nu ligger dom i Amandas rum och kollar film, mysigt. Förövrigt, jag är nu helt totalt klar med min konfirmation, häääärligt! Ska ta tag i matten hörrni, vi hörs!
1#påsktårta 2#påskliljor 3#minsta lillkusinen - filippanordstrom@instagram, see ya there!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Ippa! Det tipset om lite "arbetsbyte" med lillsyrran måste ha varit det bästa tipset du fått på länge:-), eller hur? Tjänster och gentjänster vettu'!

Vi ses till helgen - du kan få åka med mellan Dfs och Åtorp om du vill. Jag skall vara hos farmor och farfar och greja. Jag slår en pling i slutet av veckan.

Kram

2012-04-09 @ 21:43:06
Postat av: Faster U

Ippa! Det tipset om lite "arbetsbyte" med lillsyrran måste ha varit det bästa tipset du fått på länge:-), eller hur? Tjänster och gentjänster vettu'!

Vi ses till helgen - du kan få åka med mellan Dfs och Åtorp om du vill. Jag skall vara hos farmor och farfar och greja. Jag slår en pling i slutet av veckan.

Kram

2012-04-09 @ 21:44:27
Postat av: FAster

2012-04-09 @ 21:44:52
Postat av: FAster

2012-04-09 @ 21:44:52
Postat av: FAster

2012-04-09 @ 21:44:52
Postat av: faster U

Din blogg har blivit knäpp och kopierar en masse. Mkt mer än man vill!!!

2012-04-09 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0