Även kallad mockingjay


Jag tänker börja med att visa min gläjde, sen kan jag fortsätta skriva normalt. GAAAH OH MAGH GARD!!! JAG DÖR AV YBERLYCKA OCH IHRUHGRGBPGIG!!! Japp, då var det avklarat. Anledningen till denna lycka beror på att jag i morse blev sugen på orangina, så jag gick ut och köpte det, och vid kassan har dom filmer - ja, ni märker vart det här kommer att leda - och även fast den inte ska komma ut förrän om två dagar - eller ja, om en timme är det två dagar kvar, på lördag ska den komma ut alltså - så har den kommit ut i våran minimala lilla pytteaffär. Just här, men inte i dom stora affärerna i USA, nej, här, i ett ställe som inte ens finns med på kartan. Vad undar folk som inte läst min blogg på ett bra tag? Ingenting annat än the hunger games dvdn, juste. Mitt beroende har inget slut. Bra. Nu har jag fått uttrycka min lycka som ni som inte är något större fan av the hunger games förstår er på, men den är ändå rätt obeskrivlig och jag vill bara skrika av lycka. Nog om det.


Det har varit en lugn dag - bortsett från det ovan - och jag har mest läst hela dagen i den tredje boken i hungerspels trilogin revolt - även kallad mockingjay. Bakade förut och tog en tur till stranden, och jag badade faktiskt! Nu är jag i alla fall så förbannat trött att jag tänker sova. Datorn dog när jag skrivit hälften av detta inlägg och det har tagit nästan en timme att starta om den eftersom den ville uppdatera, självfallet. Nåja, godnatt och vi hörs!
Helt sjukt vad jag saknar er mina alldeles egna underbaringar, Gabriel saknas dock på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0