Fem nya underbara dagar


Helt omöjligt att det finns något ställe som är bättre än däldenäs, ingen riktig sommar utan däldenäs

Kom hem i förrgår från däldenäs, skyndade mig in i duschen och fortsatte vidare till att servera på bröllop. Gick fint och vi kom hem runt halv tolv. Tog en välbehövd sovmorgon dagen därpå och önskade mig tillbaka till däldenäs och alla fina människor. Dock väldigt skönt att sova i min säng. Igår vet jag inte riktigt vad jag gjorde, gick runt i huset och gjorde småsaker. Packade upp väskan och hängde uppe på cafét. Sen får man ju inte glömma att vi tog guld igår!! Ett fint OSguld i segling, wihaa! Under veckan har det också hänt lite andra saker, som att jag fått världens sötaste kusinbarn, iiih. Andra saker har också hänt men jag tar det en annan gång. Nu ska jag plocka undan i mitt rum och sen baka en kladdis, provar ett nytt recept, får se hur det slutar. Haha, vi hörs!
Fem dagar gamla fötter på bild, bebisfötter kan nog vara det sötaste som finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0