Luktar olja


Är fortfarande i Degerfors och ska sova här inatt med. Var nere och åt lunch på cafét med Farfar och sen oljade jag staketet här hos dom, så luktade olja hela jag efter det, haha. Efter det har jag bara hängt framför OS, haha. Småkusinerna kom nu på kvällen och sprang runt lite innan dom gick och la sig. Såg finalen på 200m herrar, och det finns nog bara ett sätt att beskriva det på; imponerande! Satt och blundade vid starten för jag var så rädd att dom skulle tjuvstarta, haha. Imorgon ska jag ut på utflykt och det betyder att jag inte kan blogga om jag inte gör det på förmiddagen. Nu ska jag checka bloggar och sen troligtvis sova, vi hörs! 
Jag har inga bilder, tralalalala. Men jag finner den här cool faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0