Allt som finns där


Håller just nu på att laga mat åt mig och lillasyster. Har bara tagit det lugnt idag och igår. Stressar mig egenom skolan nu dom sista veckorna med prov, betyg och gud vet vad. Ska ju söka gymnasium nu till våren på dessa betyg så det gäller att fixa dom. Och det är ungefär det enda som finns i mitt huvud just nu, betyg och - i detta fall - fysik & 2:a världskriget. Hade prov på andra världskriget igår och skrev en jäkla lång tid. Hoppas på att få behålla mitt betyg i historia, eller ännu bättre höja mig. Men skolan är väl kanske inte det mest intressanta just nu. Vad har jag sysslat med den senaste veckan? Var lucia i kyrkan häromdagen, klarade mig fint med bara lite stearin i hårtopparna. Serverade på ett julbord i förrgår och ungicks med Maria igår. Nu tror jag att maten är klar, vi hörs! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0