Det här med första advent.


Det är ju första advent idag och för första gången detta år känner jag att det är nog rätt mysigt med julen i alla fall. Snön är endast fin på foto och genom ett fönster. Men idag kände jag även av att jag saknar att fotografera. Det är nog det som är allra sämst med vintern, mörkret. Onsdagar och helgerna är ungefär dom dagarna då jag hinner fotografera. Annars är det mörkt när jag kommer hem. Nåja, i fredags kom några fina tjejer från klassen över hit och vi hade en underbar kväll med tacos, glass och filmer. Annars har min helg bestått av skidskytte och längdskidor. Äntligen äntligen äntligen. Finner inga ord över hur lycklig jag blir av den sporten. Jaja, nu ska jag ta mig en dusch och sedan äta lite lunch. Vi hörs! 
.
Inga bilder på denna dator, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0