Imorgon är det mycket


Mycket som händer imorgon. Nästan för mycket, tvivlar starkt på att jag kommer hinna med allt och vet inte vad jag ska prioritera bort. Längtar efter onsdag. Då är alla prov, uppsatser och redovisningar klara för den här terminen och det känns så bra. Hoppas jag höjer mig i många ämnen men vet även att jag sänker mig i idrott. Går från ett A till B så jag gråter inte. Annars är det julskyltning imorgon och jag ska väl hjälpa till på cafét. Efter den ska jag vara lucia och försöka att inte elda upp mitt hår. Måste även plugga So, läsa ut en bok och helst sticka på mina vantar. Önskar verkligen att jag skulle hinna ut för att fotografera lite men vet inte på vad och det har jag verkligen inte tid med. Har knappt tid att andas känner jag. Vi märker vad jag hinner. Nu ska jag sova och tänka på ingenting. Vi hörs!
Sedär vilket fejksmile, nåja, saknar mitt långa hår. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0