Drömmen


Tror jag hittade himmelriket på två shorts, eller tre rättare sagt, för dom snyggaste gick inte att kopiera bilden, men ni hittar den här {länk}. Vet att jag har ett par liknande dom översta, och funderar på att få dom lite slitna. Dom är lite vida i benen så det kanske vore något att fixa lite med. På tal om fixa så gjorde jag om en tröja - jag till och med sydde för hand (!) - förra veckan, glömde att ta en bild på hur den såg ut före men kan ju lägga ut hur den blev efteråt? Hur som helst så ska jag absolut hålla utkik efter ett par gamla shorts i GC och Tyskland, borde finnas någonting på någon marknad tycker jag, tänk er dom nedesta av dom två bilderna ovanför tillsammans med linnet jag la upp igår, mums. Vi hörs! - tidsinställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0