Gästbloggning


Har grubblat hela dagen på vad jag ska gästblogga om, och har kommit fram till att jag kan berätta lite om filippas och min relation! -Vi har känt varandra i stort sett hela livet, ända sen dagis. Fast i början så kastade vi saker på henne för vi gillade inte henne. Ja, och tiden rullade och vi insåg att hon inte var så tokig, så vi lekte dagarna långa! 
Byggde lego-torn och fotograferades av våra föräldrar, någonstans ska dom fotona ligga. Ska röra på fläsket och gå ner och leta sen faktiskt. skämtåsido, Filippa och jag tappade sedan kontakten sakta men säkert och åren gick! oj, att jag kunde vara utan henne i några  år skulle jag aldrig klara nu! Liksom två veckor är bara för mycket..
Sen började Filippa och jag prata och vi bestämmde att vi skulle ut och fota varandra vilket resulterade att båda bara älskar det nu! så ja, jag skulle kunna sitta hela natten med att skriva minnen! Men det måste någon gång ta slut -Smsade Filippa förut och hon var ppå väg upp till arlanda i Huvudstaden stockholm! Hon sa att det var ett sjukt snöoväder på vägarna så jag hoppas att hon överlever! Men det tror jag att, Jag själv var på Skull i degerfos denna gång, Vi fikade och pyssla. Appropå fika, Hur ska jag klara mig utan Filippa fika i två veckor? Får nog bli att baka eftersom jag är en fika nörd rättare sagt! Jag kom hem för några timmar sen, och gjorde klart min svenska uppsats som ska vara inlämnad veckan efter lovet, Stolt chey! Men Filippa sa att det vanog bara en period då jag pluggade som en galning :( Men nu ska jag kolla gamla foton och senare duscha. Säger som Filippa, Vi hörs!


Kramar Emmie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0