När texten och rubriken inte hänger ihop


Blev skolan idag i alla fall, lite för mycket prov och sånt för att jag ska kunna stanna hemma för lite huvudvärk. Dessutom måste jag vara så mycket som bara möjligt är i skolan nu inför Gran Canaria, blir en massa plugg att ta hem. Svenska provet gick bra, och jag fick tillbaka Soprovet, helt otroligt jätte missnöjd, fick ett D. Bakade muffins på mat och bak idag, blev faktiskt riktigt bra och försökte spara dom flesta så jag kunde göra cupcakes av dom när jag kom hem. Nu ska jag kolla oth och käka ostbågar, livet är bra ibland, vi hörs!
Lets do a countdown, 7½ days left, then you're going to have normal pictures again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0