Nere i min källare


Nu är antagligen min flippyflopp nere i Gran Canaria! Avundsjuk? Nej. Saknar jag henne? ABSOLUT INTE :(:(:(
Skolan idag flöt på rätt snabbt, hade nästan bara lektioner jag tyckte om och vi tittade på film på två av dom. När klockan slog två gick jag hem till Jonathan så tog vi sällskap till Lilla SKULL. Jobbade med grabbarna, inte för att man kanske egentligen kan kalla det jobb - vi pysslar med barnen och städar sedan undan - men vi tjänar pengar på det. Matilda kom också förbi en stund, som dom senaste tre gångerna, alltid lika trevligt! Klockan halv 6 gick jag Sebbe & Matilda till kronis där jag köpte en drickyoughurt. Kom nyss hem, sitter i min källare och ska snart äta något av det absolut godaste jag vet - pappas chili con carne. Seriöst, finns nästan ingen godare, med undantag för pasta dåra. Ikväll ska jag titta på det senaste avsnittet av min favoritserie - glee - och antagligen de två senaste avsnitten av min andra favoritserie, How I Met Your Mother. Ska också försöka hinna med att plugga lite till idrottsprovet imorgon, men det är inte speciellt svårt så det är lugnt. puss
-agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0