Sista kvällen


Ska snart ta ett kvällsdopp innan vi ska fixa oss och bege oss mot min favoritrestaurang såhär sista kvällen. Har haft en superfin dag idag, har varit en stund nere vid havet fast badade inte. Saltvatten och jag går inte bra ihop. Drack därimot gott och tog en glass på ciao ciao innan vi gick hem igen. Har försökt att plugga lite idag men har inte gjort så mycket, läst lite biologi och började nyss på idrotten. Får fixa det imorgon på planet och vid poolen. Nej, nu ska vi baaaaada, vi hörs imorgon eller i övermorgon när jag befinner mig på svensk mark, blä. Vill. Inte.
.
Förresten Agnes och Emmie, ett inlägg från er skulle inte sitta fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0