Som i en film


Känner mig som en typisk tjej i en film när jag sitter och äter nutella ur en burk - det brukar dock vara glass i filmer. Dom brukar dock göra det precis efter att dom blivit dumpade eller sett sin pojkvän vara otrogen eller liknande, jag? Nä, jag är bara på mitt vanliga depphumör. Fast jag gillar det, jag äter mycket och får inte dåligt samvete när jag vräker i mig choklad att jag kanske får finnar i mängder. Nej, samvetet kommer efteråt. Hur som helst, dagen var bra, slutade tidigt och kom hem en timme tidigare än vanligt, vädret var uruselt så därav inga nya bilder. Annars har en repris av förra torsdagens revenge och det hederliga oth fått stå på mitt schema. Nu väntar Biologiboken, eller åtminstone tio frågor om matspjälkningen som ska lämnas in imorgon. Vi hörs!
Tumblr_lt0acnsaee1qm9g60o1_500_large
Tumblr_l8vq4g2gwu1qa9u6ko1_500_large
#1&2 - weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0