Svenska prov och NCIS


Mår mycket bättre nu och imorgon väntas skolan, har pluggat till svenskaprov som jag inte visste om och som vi har imorgon. Dock så ska det vara väldigt lätt och eftersom världens bästa Jennie tog med sig mappen hem till mig så har jag kunnat plugga under dagen. Annars kom mamma in med det virkade linnet jag beställde förra veckan, det var dock för litet så vi ringde och bad dom skicka en ny direkt så jag hinner få det innan Gran Canaria, så nu håller vi tummarna. Men jag hann i alla fall ta lite kort på den så dom kommer väl upp någon gång, men nu ska jag gå och kolla på NCIS innan jag tar sängen, vi hörs!
Minns hur beroende jag var av denna serie för något år sedan, dock så var det inte ens i närheten som beroendet av oth är, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0