Blir borta för ett tag


Har nyligen kommit in från att ha varit ute och ha tagit lite snabba kort med Emmie. Planerade att ta i motsol - just av den andledningen jag släpade med henne hem - men solen hann försvinna innan vi kom ut. Fick i alla fall lite dagens foton, så dom kommer väl upp här snart. Hade en lite bättre dag i skolan idag, gjorde ingenting på hemkunskapen förutom att gå till coop och göra en uppgift där. Hade dock språkval första gången sen lovet, fick reda på lite information om Oedheim, visade sig att flyget går från arlanda klockan sex på morgon, wiee! Åker ifrån degerfors senast ett på natten, och jag kommer hem från kilsbergsgården på söndagen innan, ska hinna packa också, ja. Vi får se hur jag lyckas med det. Blir ju förresten borta i nästan en månad, först Gran Canaria, sen hem i en halv dag, sen kilsbergsgården, hem en halv dag, sen mot Tyyskland! Så jag har fixat så att Emmie och Agnes - Agnes hade dock inget val - gästbloggar under tiden, sen ska jag fixa tidsinställda också. Jaja, lite tidigt för det än så länge, nu ska jag och Emmie rensa skafferiet sen kolla oth, vi hörs!
Nytagen bild från bron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0