Blir så glad!


Har lagt ner renässansen för ett tag nu, jag är en sista minuten människa, jag kan inte fokusera förrän absolut sista dagen. Gjorde i alla fall ett försök, har läst största delen av häftet vi fick och jag tror att jag fått in lite av det i alla fall. Nu ska jag bara lära mig vem som målade vad, åh, vilken lycka! Annars mår jag lite halvdåligt, hade absolut ingen matlust förut och hade huvudvärk så det stod härliga till. Nu har jag dock tagit alvedon och jag fick i mig lite mat i vilket fall. Till något helt annat, idrottsgalan står på tv:n, en självklarhet att jag vill att Hellner tar hem jerringpriset, haha. Vi hörs!
.
Glöm inte veckans blogg, blir så glad att det är så många som är med!:) - länk till inlägget
Ojsan, insåg att det finns lite bilder från vinterfotograferingen med Emmie som jag inte visat er, här har ni en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0