Brownie med chokladfrosting


Varför jag skriver detta som rubrik är för att mina inlägg kommer upp på fb, och då ser dom rubriken och jag tänkte läska dom lite, hehe. Goddagens på er i alla fall, jag är på strålande humör, har nyss bakat, fått reda på hur mycket pengar jag har på banken och haft en rätt så bra dag i skolan. Dagen började dock med basket, inte min bästa sport kanske, stackars Simon som fick vara med mig och jag var så dålig, haha, tragiskt. Fortsatte dock med att vi påbörjade våran dialog - läs: Jag skrev och översatte den, Fredrik var sjuk och Andreas slog upp dom orden jag behövde veta, vilket var typ tre stycken, men jag klagar inte, jag fick göra den på mina villkor - i tyska. Hade kemi men gjorde typ inget förutom att bestämma provdatum, slapp klassrådet eftersom vi inte hade något att säga, påbörjade grammatiken på svenskan och våran lärare tyckte vi var så bra att hon släppte oss tidigare. Kom hem, hämtade Wilma, sen bakade vi, och nu ska jag ha på frostingen på browiesarna (?) och sedan kolla oth, hare bra! Vi hörs!
Bilder från igår som jag bara inte orkade lägga upp - tagna med Mobilen om det inte syns! :)

Kommentarer
Postat av: amanda (foto)

sv; jorå det är bra med mig. Tack! :)

2012-01-23 @ 19:14:45
URL: http://amandasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0