Går runt och snorar samtidigt som jag städ...


Går runt och snorar samtidigt som jag städar min dammiga garderob, inte världens bästa blandning kanske. Har i alla fall rensat garderoben nu och fått lite mer plats, så det är skönt! Har dock lite saker i resten av rummet som behövs röjas upp, orkar inteee. Har kollat skidor hela dagen, herrarnas tour de ski gick jättebra och vi tog ikapp två och en halv minut på Petter Northug (!) och han fuskade på slutet men nog fan - förlåt - får han inget straff för det, häromdagen fick en svensk sju tilläggsminuter (!!) för att han åkt på fel ställe, han tjänade dock ingenting på att han åkte fel men det gjorde Northug. Men eftersom Northug är högre rankad får han endast ett gult kort och ingenting händer, det är ju rättvist tycker man! Dessutom så sa fis - dom som håller i tävlingarna - när dom gav sju minuter till svensken att det han hade gjort inte var så allvarligt men dom måste behandla alla lika och följa samma regler, sen gör dom såhär? Nog om det, är rätt så sur och dessutom är jag sjuk och det gör inte saken bättre, nu är det skidskytte och jag hoppas att gårdagens händelse för tyskan ska upprepa sig för norska laget idag, bara för att. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0