Glädjetjut


Då var det dags, en ny design ska fixas, headern togs idag - dock så är det snö ute - av Emmie så den är klar, dessutom togs det lite andra bilder som jag lägger upp här någon dag. Ska bli så underbart att få byta ut bilderna jag har nu, och hela designen, var liksom aldrig riktigt nöjd och vill känna att min blogg i alla fall ser bra ut, då uppdateringen inte är det. Nej, bäst jag sätter igång nu när jag fortfarande har suget att koda, det har en förmåga att kunna försvinna ganska snabbt, vi hörs!
Glädje blandat med kyla, härligt! - tagen av Emmie

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Vinnaren av fototävlingen finns nu ute på bloggen!:D



Lycka till!

2012-01-25 @ 18:35:04
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0