Just shoot me


Haha, blir nästan lite gråtfärdig när jag ser alla underbara bilder/bloggar som hamnar i sidfältet vareviga gång jag ska skriva ett nytt inlägg. Vad är det för hemsk uppfinning ni har kommit på blogg.se? Få oss mindre bloggar att vilja banka huvudet i väggen varje gång vi ser bilderna och inser - Inte en jävla chans att jag någonsin kommer ta en så fin bild - och det som stör en mest är att, dom anstränger sig säkert inte (lägg märke till säkert, vad vet jag liksom?). Nej, man går in på bloggen, ser en helt fantastisk bild och under står det "Som ni kanske märker på mitt kassa bildval ovanför så har jag bildbrist". Det är sånt som får en att bara vilja radera bloggen och starta en helt oseriös blogg istället, haha. Orkar inte idag känner jag, haft en bra dag i skolan, gjorde en äppelpaj på mat&bak och blev utskrattad av mina kära vänner när jag inte lyckades öppna dörren för att ge min syster min skåpnyckel. Kom hem för flera timmar sedan och har inte gjort någonting sen dess, det var för mörkt ute för att ta kort på, ja, vad som helst, det var mörkt ute, och sedan kollade jag oth och glömde för en stund bort att jag hade en blogg också. Mamma kom i alla fall in och frågade vad jag ville ha från kinan, så det blir god mat ikväll i alla fall. Denna gång med en anledning också, mina föräldrar har varit tillsammans - inte gifta eller förlovade, tillsammans, tro inget annat - i 29 år - vilket kanske inte är så mycket om man är typ, 70? Men dom råkar vara i fyrtioårsåldern och då är det rätt så mycket. Helvetes lång tid, med tanke på att det kommer bli lika många år till, eller hur? Haha, längsta inlägget på länge och allt jag egentligen ville säga var - Jag är trött, har inte gjort något idag, för jag är trött, vi hörs! Muntergök.

Mycket mycket mycket gammal bild, men jag har rotat i en evighet för att hitta någonting jag inte redan visat er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0