Och så blev mitt liv lite - jättemycket - bättre


Som alla vet så är jag galen i skidskytte, och just för tillfället tittar jag också på det, och som dom flesta vet så tycker jag inte så mycket om skidåkare från andra länder som kommer och tar Sveriges förstaplats. Oftast Norge också, så dom är lite extra hatade, speciellt Northug, ehehhe. Och jag tror mitt liv blev lite jättesuperduper underbart nyss när Tyskland - som ledde stafetten (det var damstafett) - i sista skyttet bommade alla fem skotten (!!!) och sen får man tre extra skott också och då missade hon två av dom. Det vill säga att Magdalena Neuner - världens bästa damskidskytteåkare - bommade sju av åtta skott! Min lycka går inte att beskriva med ord, året hittills bästa händelse! Ni bryr er inte, men jag var tvungen, bara helt enkelt tvungen!
Skidskytte<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0