Om man kunde, så skulle jag


Denna blogg just nu alltså, helt ointressant utan bilder och ändå har jag ett gäng med bilder att visa er, några gamla på Emmie, ett gäng från nyår och sedan lite bilder från wadköping. Håller på med en årsresumé också, har endast gjort våren och börjat på sommaren än så länge. Skippar dock Januari för fick min systemis i Februari så bilderna i Januari är tagna med urusel kvalité. Ganska intressant faktiskt att se hur jag har utvecklats, skäms nästan lite för bilderna jag tog i början, men har valt ut några jag minns att jag var väldigt nöjd med då. Nu ska jag ägna några timmar åt alla nya kataloger som har kommit och se om jag hittar något fint till våren, vi hörs!
Också en av bilderna som skulle ha kommit upp, älskar ljuset i denna bild!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad använder du för objektiv? Sjukligt snygga bilder! :)

2012-01-09 @ 01:03:52
URL: http://agnesahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0