Revenge


Sitter och tittar på reprisen av revenge, serien som började i veckan eller något. Kom hem för några timmar sen och har inte gjort någonting speciellt sen dess, missade herrarnas skidskytte och plockade undan lite snabbt i mitt rum. Är otroligt sugen på att fixa med bloggen lite, men måste ta en ny headerbild och sånt innan jag vet vad jag ska göra med resten. Får se om Emmie känner för att hjälpa mig på onsdag eller om jag ber Amanda nästa helg. Från det ena till det andra, börjar få lite ångest över att jag inte tagit tag i renässansen än, men jag fixar det imorgon, haha, samma visa varje gång. Nu ska jag fortsätta kolla och bara för att jag såg Amandas bild igår så ska jag försöka tekna lite, haha! Vi hörs!
Hittade denna bild när jag rensade datorn häromdagen, helt sjukt söta var dom som Maria och Josef, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0