Snälla rara underbara


Jag måste vara den segaste människan på jorden, har fortfarande inte ens rört högen med kläder, hoppet på att dom ska bära iväg sig själva lever vidare. Därimot kollade jag på skidorna förut och precis som vanligt hamnade vi på fjärde platsen - även kallad sverigeplatsen - inget ovanligt med det. Förresten så anmälde jag mig - bara för att - till en fototävligt häromdagen, och kom med som finalist, så jag tycker att alla mina kära vänner som läser detta ska kika in där och rösta på mig, bidrag 2. Haha, känner mig rätt så underlägsen när jag ser dom andra bidragen, speciellt bidrag 7, så jag kan behöva lite hjälp! - direktlänk till inlägget där ni röstar hittar ni här. Nu ska jag faktiskt ta hand om kläderna så min mor blir glad, ha en fin lördagkväll hörreni! Vi hörs!
Bilderna från denna fotografering med Emmie togs för exakt en månad sen imorgon, känns bra att ni fortfarande inte fått sett alla dom bilderna.

Kommentarer
Postat av: Muttiz

Så fin bild, hennes hår va ju hur vackert som helst! :)

2012-01-25 @ 14:09:03
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0