Svinhungrig


Började dagen med att försova mig, sprang upp, duschade, tog på mig kläder och när det var tio minuter kvar tills bussen skulle gå - och jag hade fortfarande blött hår - upptäckte jag finaste hålet i mina tights. Fick panik och letade vilt efter ett par nya, slet på mig dom blåste håret och sprang ut till bussen. Missade den i alla fall inte. Fick sedan reda på att vi hade inställd första lektion - idrott - och satt och ruttna i enheten istället. Annars var dagen rätt så värdelös, var galet trött och hungrig och på tjurigt humör mot alla, förlåt för det mina vänner. Kom hem och fixade lite mat åt mig och sedan bjöds det på fika. Så nu sitter jag här och ska jobba lite islam, har ju ett mysprov i det imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0