Den är inte så jättebra


Bilderna jag la upp förut är tagna med mobilen - ganska uppenbart - och är ifrån en svenska lektion tidigare idag. Nästan alla i klassen skulle till datasalen men jag hade ingenting där att göra så jag stannade kvar i klassrummet och läste i min klassikerbok. Som förövrigt inte är något vidare så det går rätt så långsamt. Körde verkligen allt på idrotten idag, var ett tag sen men det var skönt! Spelade basket och det är väl kanske inte min grej men hade rätt så kul ändå, haha. Nu ska jag till församlingshemmet och hjälpa mamma sen ska jag läsa klart min bok - inte klassikern - råkade somna igår när jag skulle läsa, haha, vi hörs!
Fint med den där lilla blåa saken mitt i bilden, men nu börjar jag få bråttom, så det får gå :)

Kommentarer
Postat av: claudia

fint motljus!

2012-01-30 @ 13:00:15
URL: http://claudiamilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0