Det var en lång dag idag.


Kom nyligen hem från skolan, väntade i 1 timme och 40 minuter, jaa vad kul! En massa underbaringar väntade dock tillsammans med mig, så tiden rullade på rätt så snabbt i vilket fall. Haha, tänka sig var roligt man kan ha med min klass. Hur som helst så hann jag med en hel del idag, gjorde klart matten så jag slapp ta hem, fick ryck på min virkning som inte alls ville samma som mig - Mitt humör har varit upp och ner hela dagen, är så trött att jag nästan började gråta på slöjden av ilska över att jag inte lyckades. Samtidigt har jag skrattat så mycket att jag inte vet vad. - men hann i alla fall virka någon rad på min kommande mössa. Hade laboration på fysiken och jag och Agnes rockade, kom hem och möttes av skidskytte, och som om det inte kan bli bättre vann vi skidskyttet också, lycka! Känner på mig att denna helg kommer bli bra, vi hörs!
Nytagen bild, var meningen att det skulle bli på dom frostiga träden men nej, bilden gav inte träden rättvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0