Bästa fem dagarna


Jag kan inte med ord beskriva hur bra mina fem dagar på bergslagsgården var, skrattade mig igenom dom med världens bästa. Vi sjöng, skrattade, spelade boll - nejnej, dom spelade, jag stod vid sidan av och höll mig borta från bollen, tro inget annat - njöt av solen, hade lektioner - en rolig variant - körde lekar, paddlade och ännu en gång skrattade. En däremot rätt tråkig sak var att jag glömde min mobil på bussen dit och eftersom jag inte hade förberett några inlägg har bloggen legat nere i fem dagar. Fick dock tillbaka den igår men då var jag alldeles för trött för att blogga. I alla fall, jag hade det helt underbart men världens underbaringar och på söndag får jag vänta alldeles för länge innan jag får träffa dom igen. Nu ska jag fortsätta stirra på tvn och sedan käka pizza, vi höres! - mobilbloggar nu så jag kan inte lägga upp några bilder men lovar att jag gör det så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: anonym

Har du bilder från lägret?
Det skulle vara kul om du la upp dom isf!:D

Svar: Jodå, jag har några bilder! :)
filippadavida.blogg.se

2012-07-11 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0