Där regnet föll


Istället för att åka till Karlstad åkte vi till Örebro för att kolla runt lite, åt en burgare på O'learys samtidigt som örebro spelade. Smakade fint! Åkte över degerfors på vägen hem och lämnade av Amanda och David som åker till dublin på onsdag. Gosade lite med Davids mors hund - det brukar vara hemskt viktigt att det påpekas att det är hans mammas hund och inte Davids - biffen som är sådär överdrivet fluffig och söt. Nu tänker jag mysa ner mig till ett avsnitt av 90210 och imorgon får vi se vad som händer. Vi hörs! 
Pappa och lillasyster tillbringade dagen på liseberg med småkusinerna och faster. Jag hoppas på lite choklad när dom kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Faster

Har ju sagt redan att bilpåsen är din :)

Svar: Haha:( Och jag hörde talas om att vi inte får någon marabou med oss hem, tänker deppa ihop för all framtid....
filippadavida.blogg.se

2012-07-10 @ 00:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0