Det är mitt första val


Funderade på om jag skulle börja detta inlägg med en dålig ursäkt till varför jag inte bloggat dom senaste dagarna. Men anledningen ligger där att bloggen kommer i andra hand - vilket troligtvis ni redan fattat - och jag tycker inte att det är så himla kul att blogga längre. Mitt första val är att ha kul nu på sommarn, vilket jag har! Grät mig till ett hejdå till konfirmanderna igår - jodå, jag grät, det händer sällan - helt otroligt vad jag kommer att sakna dom, inte bara konfirmanderna alltså utan ledarna och alla! Har haft så sjukt jävla kul. I alla fall, mitt rum är värre än någonsin och det går inte att röra sig utan att trampa på klädesplagg. Så det ska fixas nu, sedan en snabb dusch innan jag, mamma och Amanda ska till Karlstad. Vad vi gör där återstår att se. Nej, nu ska jag bara fika innan jag fortsätter med städandet. Vi hörs! 
Snart drar jag till hufvudstaden med bästaaa, kommer bli helt bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0