En ny favvo


Hittade en förbannat bra blogg nu på kvällskvisten som jag läst i sisådär tre timmar. Men fick en sådan lust att blogga nu så det var ju rätt bra ändå. Blev allmänt depp under kvällen också, och mensvärken jag haft stor del av dagen kom tillbaka med besked efter att jag tog ipren för typ sex timmar sen. Höll ju undan rätt länge ändå. I alla fall, tre dagar kvar nuuuuu, wiho, jäklar vad jag saknar alla underbaringar. There's no place like däldenäs, lovar. Nej, nu gör det riktigt jävla ont så ska gå och hämta en ipren och sen sova. Godnatt och vi hörs!
En av mina favoriter från Tyskland, pappa som tagit på mig och lillasyster på piren. Ljuset var underbart! 
- och haha, min lillasyster har faktiskt två ben även fast man skulle kunna tro att hon bara har ett på den här bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0