Har inte riktigt tiden


Hejsan hoppsan mina vänner. Glömde bort att jag skulle fixa tidsinställda åt er under tiden som jag är borta, ska fixa åtminstone fem åt er men jag har så många bilder och jag hinner inte spara alla ikväll. Tyvärr. I vilket fall, åker imorgon på morgonen och hämtar upp Agnyplopp, sedan fortsätter vi till tågstationen. Kommer ha det så sjukt kul där nere med bästi att ni fattar inte! I alla fall, lillasyster och pappa kom hem idag med choklad, wihooo, har dessutom saknat min lilla blonda syster så välkomnade henne hem med att kittla henne. Hennes fel, hon bad om det! Haha, nej, nu ska jag sova, vi hörs! 
Nya proffen på fb, jag gillar ljuset något starkt! - filippanordstrom@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0