Mitt beroende är officiellt


Förut var det rubrikerna som var svåra att få till, nu mer kommer jag aldrig på en bra början till inläggen som inte börjar på "sitter ute/inne/i/på..." eller "är i...." nåja, man kan ju alltid börja dom som jag gjorde nu. Att jag inte vet hur alltså. I vilket fall, dagen hittills har varit rakt igenom värdelös, släpade mig upp ur sängen och hamnade framför tvn. Och om vi bortser från när jag har ätit är det där jag har varit hela tiden. Måste städa klart mitt rum och sedan funderade jag på att baka något, var längesen nu. Förövrigt fick jag nyss reda på att det idag är exakt 500 dagar kvar tills catching fire och över en månad tills dvdn till den första kommer ut. Då kan jag få se filmen om och om och om och om igen. Haha, japp, jag är officiellt äckligt onyttigt beroende av the hunger games. Nej, nu måste jag börja städa, vi hörs! 
En fin liten bild på lillasyster ifrån Tyskland, och jag vet, jag har fortfarande inte visat er bilderna, men nu är dom snart klara!
 
- blev något fel och inlägget publicerades aldrig, skrev detta tidigare idag men provar en gång till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0