En rätt ovanlig skoldag


Hade bara tre lektioner idag och fick dessutom sluta tidigare, någon mer än jag som känner att den sista skolveckan är helt värdelös? Okej, om man ligger efter i något är det säkert helt underbart men själv lämnade jag in den sista uppsatsen för åttan och har inget mer prov, inga mer uppsatser, inga mer redovisningar, allt förutom tröjan i slöjden är klart! Helt fantastiskt skönt kan jag lova er. Hade gladiatorerna i skolan idag så slapp lektioner från klockan tolv - i vårat fall elva. Efter gladiatorerna fick jag skjuts hem med Jennie, kom hem, åt mat och städade sedan rummet + garderoben. Nu är det klart och jag tänker sätta mig med en bra bok i min hand och senare åker jag mot Matilda och spenderar kvällen där. Vi hörs imorgon, på Sveriges nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0