Jag vet att jag borde uppdatera oftare men...


Jag vet att jag borde uppdatera oftare men jag känner verkligen inte för det just nu, ska fixa tidsinställda åt er med bilder för har lite att göra nu framöver. Berättar mer om det någon annan dag för just nu väntar jag bara på att Maria ska svara på mitt sms så att jag kan få sova. Har faktiskt haft en rätt värdelös dag, jobbade på cafét och sedan efter det har jag mest läst i min bok som är hemsk på ett konstigt sätt. Imorgon väntar föreläsningar i skolan, igen, som om dom miljontals vi redan haft inte räcker liksom, vi har uppfattat budskapet, alla är lika mycket värda, vi vet det. Maria tycker inte att jag ska sova men jag brukar inte lyssna på henne i andra fall så jag gör det inte nu heller, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0