Aldrig igen


Väskan ligger på golvet med kläder spridda runt omkring sen igår. Vi tog andra och tredjeplatsen i skidskytte VM masstart, herrar. Jag kollar igen alla bloggar som jag inte hunnit läsa dom senaste tre veckorna. Jag går runt och beundrar mina nya shorts. Jag. Är. Hemma. Ni förstår inte hur underbart det känns att skriva, har längtat hem sen första kvällen i Tyskland. Den ena nyheten/händelsen slog den andra och det finns mer dåliga saker att säga än bra. Vi shoppade och var i ett badhus - vilket inte var europas största som våran lärare sa - vi var på audifabriken och spelade fotboll. Jag låter det sammanfatta min tysklandsresa. Nu ska jag mot församlingshemmet och sjunga aftonsång, hörs kanske mer senare. Imorgon ska vi prata med kuratorn om en sak som hände - kuuul - men tycker inte det kommer ändra någonting för jag kommer inte sätta min fot i oedheim på ett bra tag. Vilket otroligt glatt inlägg hörrni! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0