Där har jag varit


Kom alldeles nyss hem från Degerfors där jag varit hela dagen lång. Hade en bra skoldag som jag avslutade med att baka kladdkakemuffins på mat&bak tillsammans med Elin. Annars har jag gått runt och beklagat mig över min haka/läpp som är öm och lite svullen, kuligt. Tillbringade i alla fall eftermiddagen först hos Agnes och sen i församlingshemmet på skull. Underbart folk det där! Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och sen dra mig mot vardagsrummet i hopp om att det visas något bra på tvn. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du var verkligen duktig på att sjunga, och du var supersöt, hihi :D

2012-03-20 @ 20:24:37
URL: http://windel.blogg.se/
Postat av: Faster U

VAd har du gjort med läppen Ippa? Skjutit dig själv med en hårsnodd?!?

Puss&kram

2012-03-20 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0