Det var ett tag sen


Solen skiner - eller sken, nu är den påväg ner - idag igen och jag har haft en toppendag! Torsdagar är ändå en av mina favoritdagar i skolan, om det har med att vi inte har någon matte då att göra är en annan sak. Om vi bortser från biologin där på slutet brukar torsdagarna gå relativt snabbt också. Tyska, so, svenska, idrott, musik och biologi. Tyskan idag var en glädjelektion, den ena nyheten var bättre än den andra. Vi slipper provet nästa vecka och gjorde ett enkelt test idag istället och vi fick reda på att vi har inställt på måndag då vi har en timmes språkval. Nog om skolan. Åt och fikade på cafét när jag kom hem, sedan gick jag ut i det fina vädret och tog självporträtt, vilket var ett tag sen nu. Bilderna blev väl halvbra och det hade varit väldigt bra om jag haft en reflexskärm inblandad. Annars är det revenge ikväll och det är väl nästan veckans höjdpunkt. Jag har nästan inga läxor att göra och imorgon är det fredag och sen helg, can't wait. Förresten har jag och Simon tre månader idag, grattis till oss! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0