Hemskt mycket sömn


Hemma för mitt andra äventyr och packar just nu för mitt tredje och sista - om man inte räknar med praon som en, då har jag ett kvar. Har i alla fall haft det mer än bra, med en massa underbaringar. Första kvällen satt vi i våran stuga och sjöng och spelade tills fyra på natten och natten tills idag pratades - och spelades - det musik med Gabriel och Johannes tills ännu senare. Tänkte lägga mig tidigare igår men glömde kameran i stora stugan så fick gå tillbaka och hittade Gabriel, Amanda, grannen min och några till så stannade och tog en kopp te - som sedan blev två, tre, fyra och sen tror jag att jag hann med en femte innan vi drog oss mot småstugorna. Att jag och Gabriel blev utelåsta ett tag klockan fem på natten är en helt annan sak - kom sedan på att jag hade killarnas nyckel så vi kom in tillslut. Jaja, nu ska jag packa och sedan sova så länge jag får, är dödligt trött. Men helvete vad värt det var, kommer sakna dom, får inte träffa dom förrän till sommaren. Vi höres mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0