I det tråkiga kommer glädjande nyheter


Eftersom jag just för tillfället är i någon slags depression och låter alla runt omkring mig få reda på det dag in och dag ut så kan jag ju komma med lite glädjande nyheter. Tillbringade stor del av gårdagen - då jag inte pluggade - till att fixa och trixa med bloggen. Fixade faktiskt en hel del, sånt som ingen annan ser och bara jag stör mig på men också stora förändringar som är svåra att missa. Kommer bli en ljus och glad design, det är i alla fall tanken! Så snart slipper vi den fula designen som ligger uppe just nu, äntligen! Nog om det, engelskaprovet var lätt och jag håller mina tummar för att jag satte ett A. Skoldagen var kort och syslöjden var för en gångs skull riktigt rolig! Väntade dock på bussen i två timmar men hade trevligt sällskap så tiden rann på. Var vattenkrig bland sjuorna så vi flydde nästan direkt efter att jag mobilbloggat. Hela enheten nerdränkt, kulkul! Senare blir det tonår, blir säkert bra, vi hörs!
Tagen av Emmie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0