I've lost it


Från och med att jag vaknade igår har jag inte haft någon lust att uppdatera bloggen, vilket vanligtvis är prio ett när jag kommer hem. Åtminstone ett inlägg. Jag var i alla fall glad över att jag hade fixat ett tidsinställt i torsdags. Tänkte bara slänga in en bild och sedan kolla på ett eller två avsnitt oth men fastnade framför en blogg jag brukade älska men som jag glömt bort. Kom på den förut och lästa igenom en eller två månader i arkivet och blev plötsligt ordentligt sugen på att blogga. Agnes åkte för någon timme sen efter att vi haft våran första utefika (!). Annars har vi (läs: jag, lillasyster + hennes kompis) bakat och Agnes läst. Efter bakningen gjorde jag Agnes sällskap i soffan med en bok i min hand jag med och ungefär så såg våran eftermiddag ut tills vi gick ut på altanen och fikade. Nu har jag, dumt nog, läst min systers blogg i hopp om att hitta ett ord jag inte kan komma vad det heter, vet betydelsen men inte just det exakta ordet, hoppades att jag skulle hitta det i min systers blogg där hon använder sitt ordförråd till fullo, men icke, och därmed tappade jag all den där lusten att blogga. Så med det säger jag, vi hörs!
Solen visade sig från sin bästa sida under en promenad jag och Agnes tog oss igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0