Långt ovanför


Befinner mig - ganska ofrivilligt - i fysikvärlden just nu, magnetism närmare bestämt. Jag blir mer och mer förvånad för varje sida hur fantastiskt tråkigt det faktiskt är. Nu har jag i alla fall tagit en liten paus, behöver hjälp av pappa som befinner sig på cafét så ska slå på ett avsnitt oth under tiden. Annars har jag börjat redigera några bilder från mina senaste utlandsresor, när jag tog dom kändes dom så bra, nu när jag bläddrar igenom dom har jag svårt att hitta en enda jag gillar. Typiskt. Nej, jag ska inte dröja ut på den såkallade pausen, har mer än bara fysik att göra, så vi hörs!
Tagen från ett slottstorn i Tyskland, jag som inte är höjdrädd alls blev lite smårädd sådär långt upp, men fin utsikt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0