Måste arbeta in vanan igen!


Eftersom jag har haft tidsinställda och gästbloggare dom senaste tre veckorna så glömmer jag nu bort att bloggen finns när jag är hemma. Men tar igen det imorgon ska ni se, kommer hänga framför datorn stor del av dagen, måste skriva klart min uppsats samt fixa annat som jag ligger efter i. Då kanske skolan låter som ett bra alternativ tycker ni? Har prao imorgon och börjar inte förrän på eftermiddagen så  har gott om tid på mig att fixa saker. Skolan fungerade bra, finner inga ord över hur saknade vissa var! Nu ska jag fortsätta att kolla oth eftersom jag inte kollat på det på en väldans lång tid, och förhoppningsvis finns det någon jäkel som är social med mig under tiden, vi hörs!
Min bebis, den mest värdefulla sak jag äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0