Packar upp och packar ner


Kom hem fem i natt, sov en och en halv timma ungefär innan jag drog mig upp mot skolan, duktig flicka. Visade sig dock att jag var ledig idag också men behövde verkligen vara i skolan och göra lite skolarbete. Träffade en saknad bästa vän och ganska direkt efter mötte jag Simon, herregud vad jag saknar i princip alla! Speciellt min klass - även fast jag just idag var ganska trött på livet, men jag hoppas dom ursäktar mitt humör, hehe. I alla fall, packar just nu upp och slänger i tvätten, samtidigt hämtade jag nyss upp en ny väska som ska packas inför Tyskland. Har också plockat ihop lite inför kilsbergsgården dit jag och Emmie drar imorgon, sjukt vad jag längtar! Efter att jag gjort det mest nödvändigaste ska jag krypa upp framför dom avsnitten revenge jag missat, dessutom visas ju ett nytt idag så jag får väl skynda på. Bilder får ni när jag kommer hem från Tyskland, ska redigera en massa och även fixa ihop en video från karnevalen. Vi hörs!
.
Förresten, en helt annan sak som är helt klart värd att nämnas är att skidskytte VM drog i gång idag, lyckalyckalyckaaaaaa! - Fick nöja oss med sverigeplatsen (dvs fjärdeplatsen) men det är helt okej, det är ju faktiskt VM trots allt! Sämre var att Norge vann, överraskning! Blö på dom.
En bild jag redigerade en kväll då jag gjorde mitt andra försök att slänga in ett inlägg, denna bild kom dock inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0