Glass i solen är det bästa


Vet inte riktigt hur jag ska inleda detta inlägg, lovade mig själv att bli klar med inlägget innan tio, får se om jag lyckas med det, haha. Haft en helt normal skoldag, fick 38/40 på matten och har börjat översätta tyska uppsatsen vi skriver. Tydligen avgör den mitt betyg, ett B eller A så jag måste fixa grammatiken för att få A. Hade en värdelös svenska lektion där jag gjorde absolut ingenting. Lämnade in kemiprovet och började på uppsatsen om industriella revolutionen som ska lämnas in nästa vecka. Nog om skola, Emmie följde med mig hem och vi fikade och pratade, saknar våra fikasamtal vi brukade ha typ jämt. Nu har ju den typen flyttat så det är ju lite komplicerat att bara komma över. I övrigt har jag inte gjort någonting, pratar just nu med Maria i skype och redigerar bilder, och snart börjar bb så ska släpa mig ur sängen och kolla på det. Vi hörs!
Vill gärna ha tillbaka solen, så jag får äta glass i värmen varje dag, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0