Här hos mig.


Herregud. Det är så jääkla varmt ute, tror jag dör. Fast jag ska inte klaga, för hur underbart är det inte? Denna lördag bjöd på lite olika aktiviteter här i min lilla by, jag stod bland annat och sålde lite olika saker åt mamma tillsammans med Agnyplopp. Gick tipspromenad i solen - och vi vann båda två dessutom - och satt sedan på bryggan och pratade. Åt ganska nyligen pizza och sitter just nu och kollar på mästarnas mästare i väntan på eurovision. Vill ut och gå men får väl se hur det blir med det, Agnes sitter helt fast med näsan i en bok. En kort en kanske vi hinner med, nej, nu dör batteriet, vi hörs!
Två färgglada bilder från idag, gah, bilderna blir så fina när solen lyser så klart, love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0