Hela världen


Vaknade vid sju av att det var hundra grader i mitt rum, försökte somna om men gick upp vid åtta ungefär. Duschade och drog sedan bort till församlingshemmet för att hjälpa barnen med packning men det var redan klart. Hjälpte till med lite småsaker och såg sedan till att ingen glömde något, sedan drog jag hem och gjorde ostscones åt mig, Amanda och David. Städade undan lite saker i köket och sedan satte jag mig i soffan för att plugga till geografiprovet vi har på tisdag och torsdag. Hinner inte på bara en lektion. Så pluggade länder och huvudstäder, floder, berg och hav fram tills ett. Skulle sedan gå in och hämta datorn i mitt rum, sängen såg lockande ut så la mig ett tag. Somnade dock och vaknade inte förrän vid fyra, duktigt. Har nyss plockat ut chokladmuffins ur ungen och har hittills lärt mig tre av sex världsdelar. Sover troligtvis hos Agnyplopp imorgon så ska fixa något tidsinställt åt er isåfall. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0