Så fort han kommer hem


Helvete vilket äckelväder vi har, vill bara spy på det. Nåja, kom hem, drog på mig träningskläder och sprang cirkus 6 km, underbart. För att vara så otroligt otränad som jag är så tycker jag det var rätt bra. Kom hem, duschade och kollade sedan kläder och såg att min klänning var åter i lager, så pappa får beställa den så fort han kommer hem, happy girl! Annars har detta varit en rätt värdelös dag, Annika hade faktiskt lyckats med att inte förstöra vårat arbete, köttbullarna på hemkunskapen blev totaaalt misslyckade men smakade gott i vilket fall. Matten var lika seg som vanligt och eftersom 8D är på prao så var vi endast fyra stycken på tyskan idag. Nu ska jag fortsätta plugga på Afrika så jag kan det imorgon, och kolla så det inte var något jag glömde i tisdags. Vi hörs!
Foto av agnyplopp på hennes fötter, eller ja, hennes skor som hon älskar mer än mig, jodå, det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0