Så tillbringar jag dagen


Börjar detta inlägg med att skriva grattis till alla mödrar på morsdag! Började dagen med att somna om efter att Agnes gått upp till huset, sov sedan cirkus två timmar och vad Agnes gjorde då det vet jag icke. Umgicks med min lillasyster troligtvis. Gick sedan upp och åt frukost som Amanda hade gjort iordning åt mamma. Agnes åkte hem och sedan tillbringade jag några timmar i solen med Amanda, fixade ett kemihemprov som ska lämnas in i morgon. Håller just nu på att skriva av allting från pappret till datorn. I alla fall, gjorde chokladmuffins med inbakad cheesecake - några med frosting på också - förut med Amanda som vi åt senare när vi firade mamma, mormor och farmor uppe på cafét. Nu ska jag stänga ner datorn och äta grillat, vi höörs!
Finns ingen bättre än dig mamma, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0