Sommardag


Ännu en dag med superbra uppdatering från min sida, känner hur ni jublar. I vilket fall, känner inte för att sitta inne när solen skiner på utomhus. Låg i solen på rasterna och bytte om till bikini direkt när jag kom hem. Lånade dessutom hem två nya böcker i eftermiddags, läste klart den ena för ett tag sen men tänkte vänta med den andra. Känslan man får när man sätter sig ner med en oläst bok och ska börja läsa den är underbar, love it. Hittade dessutom en ny serie av min favoritförfattare men fanns bara den sista i serien så får leta upp dom första två. Nog om böcker, var ute och knäppte några bilder på äppelblomm i kvällssolen, blommorna är fortfarande rosa och har inte slagit ut helt än så väntar med att lägga upp dom tills jag fått några bättre. Nu ska jag soovaa, vi hörs!


Vilken fantastisk kvalité på bilden, skyller på min väldigt mycket urusla mobilkamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0